vårtecken

Åååh, på vägen hem från skolan så såg jag årets första vårtecken! - EN FJÄRIL! :D

Blir helt glad av solen och värmen som kommer! Och ännu gladare blev jag när jag och Viktoria blev klara med arbetet idag! Tog ca en timme att göra klart det så vi slutade halv tio ungefär. Gick lite på stan då och tittade om det hade kommit in något nytt och det hade det ju såklart, men jag höll plånboken i ett tryggt förvar i väskan och köpte inget även om jag blev lite sugen.

Men eftersom det är så fint väder nu så tänker jag inte sitta här och dryga mej! Nej jag ska ut i solen och sätta mej och kanske få lite färg i ansiktet? Men först blir det lite mat ...


   

Äntligen slipper man vinterjackan, det gillar vi! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0