allmänt deppig

Vädret har än en gång blivit sämre och ärligt talat tror jag mitt humör hänger på vädret. Jag känner mig bara allmänt deppig idag, vilket inte är kul.. Ska försöka ta mig upp ur sängen nu och orka slita mig från gossip girl och göra någon nytta nu. Kanske ska äta lite frukost och sen cykla bort med cykeln till Jocke. Anne-li behöver den ju imorgon så.. Sen efter det får jag väl börja ladda inför matchen som vi har ikväll. Måste vinna denna matchen nu för att vara kvar i serien typ. Usch, vad nere jag känner mig konstigt nog. Nej nu ska jag göra något så jag får något bättre att tänka på. Ha en bra dag! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ina

har du dvd boxen med Gossip girl ? Avis isf ;P hehe

2009-08-09 @ 13:42:53
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0