dåliga

Hej ! Matchen igår gick väl inte så där jättebra! Förlorade alltså.. Men det är nog bara inse att vi inte är så bra kanske, vi spelar ju faktiskt med nästan helt nytt lag varje match och det är inte lätt då. Spelade i alla fall min första match någonsin som back! Var så nervös så jag trodde jag skulle skita ner mig ärligt talat! Men i andra halvlek blev det bättre och jag lugnade nog ner mig lite. Efter matchen åkte jag till Jocke och tittade på film, som jag tydligen hade sett slutet på redan.. Det är väl typiskt, haha. Nu har jag ju precis kommit hem och ska göra mig iordning lite och sen dra iväg till Josse. Så vi hörs väl kanske senare om jag orkar! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Okeej :) vilken sida kollar du på dem då ? Nyfiken * Ha det bra!

2009-08-10 @ 21:24:01
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0