konstig morgon

Godmorgon! Denna morgonen kändes konstig för mig.. När jag vaknade och gick upp var det helt tyst i huset och inte en människa hemma och det kändes fel, men så kom jag på att alla var i skolan eller på jobbet och då kändes det ännu mer fel att jag låg hemma och sov. Är det så att jag bara väntar på att komma in i skolrutinerna kanske? Jag tror nästan det. Idag är det ju verkligen typiskt skolväder också.. Man vaknar, tittar ut genom fönstret och ser att det är grått, regnigt och tråkigt och så sjunker humöret en aning. Men nu när  hösten kommer ska jag försöka att inte hamna i en sån där depression. Jag blir alltid deprimerad när det blir mörkt och kallt ute och under den tiden känns det som att allt är värdelöst. Men i år ska jag försöka att se positivt på allt och fokusera på det som gör mig glad, alltså mina underbara vänner och underbara pojkvän! + annat smått och gott som kommer upp emellanåt!

Någon mer än jag som känner lite oro för hösten och mörkret som kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0