lekar för ettorna

Idag har det varit en annorlunda skoldag eller morgonen såg normal ut med matte och en fullt lika nomal (eller onormal) Eva Bennis! Hon börjar med att säga att hon inte ska prata bort hela lektionen men sen när det är två minuter kvar så pratar hon fortfarande lika mycket, haha. Sen frågade Victoria en sak och hon svarar men på något helt annat och när hon förklarat klart vänder hon sig till Victoria och frågar Vad var det du frågade föresten? Sen skyllde hon på att hon inte hörde för att hon inte hade hennes glasögon på sig! Hon är inte riktigt med ibland men hur skön som helst ändå..

Eftermiddagen var det som var annorlunda. Vi skulle nämligen ha lite lekar och annat skoj för ettorna ute på borgmästarholmen och jag tyckte det var jätteroligt! Blev lite halvkonstigt ibland kanske men kul ändå, jag fick mig ett antal skratt! Hoppas alla andra hade lika roligt. Just nu har jag precis tagit på mig myskläder, vilket jag alltid gör så fort jag kommer hem efter skolan.. Har även fått mig lite mat i magen, för tredje gången idag. Nu ska jag bara vänta lite till och sen blir det träning.. Ingen lugn och ro här inte!




Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0