med gråten i halsen

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Just så känner jag nu, och det är nästan med tårar i ögonen jag måste berätta att vi förlorade. Men jag kan ju säga så här.. Att hade man gått på hur spelet var hade vi vunnit lätt. Men det är som jag brukar säga efter varje match, att man måste göra mål för att vinna. Vi kom inte in i matchen direkt och de första 20 minuterna var katastrofala av oss och på den korta stunden kunde grums avgöra hela matchen.. Resterade 65 minuter hade var bollinehavet 70-30 , och vi dominerade i just spelet.. Men man vinner inte på det, tyvärr. Just därför känns det ganska surt nu. Men alla som var och tittade måste ju ha sett att vi hade spelet men grums gjorde målen..

Jaja, bara att glömma detta och blicka framåt!

Blir det sol imorgon så åker nog humöret upp igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0