nyklippt

Nu är jag nyklippt och fräsch! Vad skönt det är att bli av med det slitna.. Tunnade även ur det ganska rejält så det låg en stor hög hår när jag lämnade frisörstolen, men ändå tycker jag att det är lika mycket hår kvar på huvudet, haha. Var ändå ganska hemskt att sitta framför spegeln så länge när man var helt osminkad, och idag är jag finnig och fet som ett jävla smörpaket i ansiktet! :O Hemskt är det!

Åkte hem till Josefine efter klippningen och fikade lite, men nu är jag hemma igen. Och funderar på att ta mig en liten promenad. Vill röra på mig så låter som en bra idé.. Men först måste jag äta. Har fått väldigt dåliga matvanor nu det senaste och det vill jag försöka ändra på! Men inte så lätt när man inte är hungrig :S



syns knappt någon skillnad! eller hur! Men tack issa för klippet :D Hon rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: Julia

låter som du liknar ngn elin, smörpaket känner jag igen! :DDD

2009-08-04 @ 00:16:25
Postat av: elin

haha, ja jag var faktiskt ganska lik! ;)

2009-08-04 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0