ovärd skoldag

Skoldagen idag var ganska ovärd. Åkte tydligen in till skolan för en lektion som vi ändå inte gjorde något på. Fast visst var det bra att vara där ändå och få reda på vad vi ska göra under årets gång men jag trodde faktiskt att vi skulle haft lektionen efter också. Så idag var jag hemma tidigt, runt ett närmare bestämt och direkt när jag kom hem satte jag mig framför tv:n och somnade nästan på en gång. Det är tufft att gå i skolan vet ni! Även om vi bara hade en lektion idag, haha..

Och idag har jag och Josefine bestämt något idiotiskt! Nej vet inte om det är så idiotiskt men jobbigt i alla fall. Vi ska nämligen träna sen och vara med på ett spinningpass! Inte så idiotiskt kanske men det är precis innan fotbollsträningen och det är idiotiskt! Så direkt när vi är klara med spinningen är det bara att byta om och åka och träna fotboll! Vi kommer vara döda ikväll!! Men jag ser fram emot det.



nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0