övningskört

Nu har jag nyss varit ute och övningskört. Körde ut till Värmskog till morfars nya hus och hjälpte han med att sätta upp gardiner. Och jag har nog aldrig hört några som har så himla mycket olika åsikter om gardiner och gardinstänger som mamma och morfar hade. Men jag håller nog med mamma, för de var hemska! Jag körde ju även bilen hem sen och så var vi ju tvugna att stanna vid ica för att handla lite och så fort jag kommer in på parkeringen får jag panik! Totalt kortslutning fick jag och visste inte vilken av pedalerna som var gas, broms eller koppling.. Så jag tryckte ner allt och fick stopp som tur var! Sen tog mamma över och parkerade.. Men efter några kärringstopp lyckades jag faktiskt köra hem sen igen. Jag är stolt över mig själv faktiskt! Jag och bilar går inte riktigt ihop..



det tar nog ett tag innan jag lyckas bli säker på det där med bilar..

Kommentarer
Postat av: vi

Nepp för nu har du körkort PENE! Ingen övningskörnings-skylt :D

2010-09-21 @ 21:52:12
Postat av: Anonym

Nepp för nu har du körkort PENE! Ingen övningskörnings-skylt :D

2010-09-21 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0