praktikplats fixad!

Nu har jag precis kommit hem från stan och idag har man tagit sig i kragen och fixat praktikplats! Gick nervöst in på makeupstore och frågade om jag kunde få vara där och det fick jag! Blev riktigt lättad eftersom det var där jag ville vara och att det gick så bra. Fick veta att jag var tvungen att bära svarta kläder i alla fall, så kommer se ut som jag ska på bergravning i tre veckor :O Vet inte ens om jag har så mycket svarta kläder, haha. Sen så ska man ju vara sminkad varje dag, men de första dagarna skulle jag få bli sminkad där! Hur kul kommer inte det bli ? Vet inte vad jag kommer få göra än men jag kommer säkert lära mig mycket! Åh jag är helt uppe i varv för Carin, som jag pratade med var jättetrevlig och fick allt att låta så kul :D

En sak som är mindre kul är att jag är helt utan pengar tills jag får mitt nästa studiebidrag :O Jag har ju lagt undan allt jag tjänade nu i sommar och så kommer ju inte studiebidraget förän i september fick jag höra! Får nog ta lite av de sparade pengarna ändå även om jag inte vill.. Fanns ju så mycket i stan som jag ville ha :O Är ju shoppningsugen nu när det går mot höst..


Nej nu ska jag äta mat, vi hörs! Puss&kram

bloggtorkan har nog försvunnit lite nu.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0