rolig bio



Sommaren med Göran, bion vi såg igår var helt klart värd att se! Mycket rolig svensk film med en del klockrena kommentarer! Kanske var det de roliga skådespelarna som gjorde det :) Efter bion var vi inte trötta på film utan vi åkte till grums och såg ännu en film, eller nästan i alla fall. Blev en ganska sen kväll och så sov jag hos Jocke så har inte kunnat skriva förän nu..

Idag lyckades vi ta oss upp och vara nere på trulsen kvart över elva! Och vi hade turen med oss och fick riktigt fint väder. Jag som hade trott att det skulle regna idag, men där hade jag fel! Har legat på stranden i stort sett hela dagen och umgåtts med massa folk.. Men nu är jag tyvärr hemma helt själv eftersom jag är den enda i hela grums kommun som inte ska till Skruvstadparken :O Nej kanske inte den enda, men nästan.. Men jag är inte så sugen + att jag har match imorgon , så vilar ikväll istället. Fast är inte sugen på att sitta hemma så kanske rör på mig åt något håll. Tyckte jag hörde att det skulle bli grillat här hemma också så ännu en anledning till att inte åka..

Vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0