rubrik?

Jag kan ju även passa på att berätta vart jag har hållt hus också.  Har varit med Josse, Anna och Sara och det är så mysigt när vi kan hitta på något alla fyra. Igår sov vi ju kvar hos Sara också eftersom vi inte vågade gå hem.. Ni hörde väl hur det åskade! Herregud vilket oväder. Saras lillebror fick ju till och med en stöt i örat eftersom han hade hörlurar i tv:n, inte lite rädd han var! Och jag med kan jag säga er! Somnade nog inte förän fem imorse heller, för vi satt uppe och pratade flera timmar i sträck om allt möjligt! Mest skitsnack kan jag väl erkänna.. Men tänk vad mycket det finns att prata om. Tyckte bara lite synd om Sara som fick reda på att hon skulle jobba på morgonen och fick åka iväg efter att bara ha sovit fyra timmar..

Nu snart ska jag iväg på träning. Undrar vad folk säger om mitt hår! Har ju inte berättat för någon att jag gjorde det.. Inte ens för Jocke! Ska bli så himla kul att se hans min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0