sommarvärme igen!

Hej nu har det varit dålig upptatering igen. Men det beror på det fina vädret! Igår var jag på stranden hela dagen med Josse och Sara, sen på kvällen fick vi för oss att åka till ishallen för att titta på hockey! Inte lite fel det kändes att gå in i en iskall ishall mitt i sommaren! Sen fick vi för oss något ännu mer konstigt, att sova över hos Emil (Saras kille), så det gjorde vi och åt tacos och hade det mysigt! Somnade nog inte förän runt fyra men ;) Idag har vi varit på stranden hela dagen igen och äntligen har man fått lite färg igen.. Och idag igen ska vi faktiskt till ishallen och titta en stund. Grums har ju träningsmatch mot ett kanadensiskt lag.. Och så ska vi på bio efter det! Sommaren med Göran blir det! Jag , Sara och Josse..



Nej men nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till grums.. Hoppas ni har det bra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0