091216

Hej! Är hemma innan klockan tre idag, det känns riktigt skönt för då hinner jag nog med ganska mycket idag. Dagen i skolan har varit ganska ovärd faktiskt, såg på en film och gjorde en kort redovisning på engelskan. Sen hade jag utvecklingssamtal och pratade om betyg och om vad jag vill göra i framtiden! Är inte det en av världens svåraste frågor? Man vet ju inte hur man tycker i framtiden eller vad som är roligt liksom.. Men jag har mina mål iaf! Efter lunchen tittade vi bara på ett tv-program som heter fashion som handlade om modeveckan i paris och sen slutade vi..

Kort dag idag men det gillar vi. Ska gå ner i köket och ställa mig och baka inför imorgon då stil 1 och 2 ska pyssla. Ska se om jag kan fixa med lite trolldeg också eftersom dom ville att vi skulle ha med det..

Är ju bandy ikväll också, andra matchen på vallen! Och idag är jag ju frisk så jag ska nog pallra mig ner och kika på Slottsbron i kylan! Det värsta med bandy är att det inte spelar någon roll hur mycket man klär sig, man fryser ändå häcken av sig!

Jaja, jag ska ta tag i bakandet nu. Får hoppas på att det blir lyckat! Hihi

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0