091231

Hej! Idag är det ju sista dagen på året och det känns faktiskt lite sorgligt men ändå otroligt skönt! Ett nytt år med nya möjligheter säger man va?

Har precis fixat naglarna med glitter och stenar så nu är dom nyårsfina ! Jag ska ju fira mitt nyår i stan med mina underbara klasskompisar. Vi ska ju börja med en middag hemma hos Viktoria och sen får vi se vart det bär iväg! Jag känner faktiskt på mig att det kommer bli bra oavsett vad som händer. Jag har däremot inga förhoppningar över hur det ska bli, då blir det ju oftast misslyckat! Hur ska ni fira ert nyår?

Det enda jag har lite ångest för med det här nyårsfirandet är nog tolvslaget. Då ska man ut i kylan i tunna strumpbyxor och titta på när alla raketer skjuts iväg. Och jag hatar raketer! Jag vet inte varför men jag är rädd för dom och när det smäller! har aldrig varit med om en olycka som tur är och jag vill inte vara det heller.. Så alla ni där ute som ska skjuta raketer, ta det lugnt! Jag själv kommer väl stå där och skaka av både rädsla och kyla! Haha.

Nej nu ska jag börja packa allt som ska med också! Hoppas ni har en bra nyår!

GOTT NYTT ÅR! ♥

Och vi ses väl nästa år? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0