älskade vänner

Har pysslat här hemma hela dagen känns det som. Har packat in de sista julklapparna, lagat mat, tvättat, städat mitt rum och även hunnit med att tvätta mig själv och mitt hår och haft i inpackning och ansiktsmask såhär innan julafton. Känns gott nu att vara helt ren och fräsch och sitta i mitt väldoftande rum! Eller det luktar skurmedel, vet inte om det är gott eller inte.

Har även fixat lite med korten som jag har framkallat på mina söta vänner! Mamma va snäll och letade fram lite ramar så nu är korten uppe på hyllan. Så nu kan jag se er hela dagarna utan att ni är här ;)





Okej, ramarna jag har nu är ganska fula och jag ska köpa nya efter jul ;)

Men än så länge duger det, det är ju det innanför ramarna man ska titta på ♥







Mina älskade vänner, saknar er allihopni vet vilka ni är och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta !

Kommentarer
Postat av: Juppi

Sötnos! Va fint du har gjort <3 Saknar dig, längtar tills nyår!

2009-12-23 @ 18:37:10
Postat av: desirré

Gud vad vackert:D Saknar dig jätte mycket elin!!:( Vi ses på nyår och då jävlar ska vi röja sönder!Puss älskar dig<3

2009-12-24 @ 10:24:50
Postat av: Anonym

i miss you <3

2009-12-24 @ 11:39:49
URL: http://jharaldsson.blogg.se/
Postat av: luckeboi

God jul till alla på blogg.se

2009-12-24 @ 11:58:18
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0