en dag full med skratt

Hej bloggen och alla läsare! Såg ni bilderna förut? Visst var alla lika! Och jag förstår hur avundsjuka ni som inte går vår linje måste vara som går miste om allt kul, hihi..

Idag är det torsdag och snart är det helg! Dagen idag har gått ut på att göra i ordning inför nobeldagen och vi kommer lätt ha den roligaste uppgiften! Vi skrattade som aldrig förr när vi testade det förut! Vi skrattade så mycket så att läraren från klassrummet bredvid var tvungen att säga till oss! Sen blev han än en gång sur när vi i klassrummet började prata om bikinivaxning och hur man stod när man gjorde det. Någon sa ju nämligen att man stod på alla fyra och jag tror hela klassen fick en väldigt rolig bild framför sig i huvudet hur den som ska bli vaxad står på alla fyra och den som ska vaxa åker in under på en skateboard typ som en bilmekaniker! Haha då dog vi ännu mer och då kom ju läraren in igen och undrade vad som var så kul och om hans energikillar kunde få ta del av det, då nämde vi bikinivaxningen och då försvann han ganska fort.. Han måste tyckt att dom där stilarna var ganska knäppa! Men det som Lina skrev i sin blogg stämmer nog! Hur var det? Nobel är inte den snyggaste skolan men vi är lätt dom som har roligast!

Imorgon ska jag börja med julklappshandlingen, och jag har hört att det inte bara jag som har tänkt i dom banorna.. Får hoppas att det inte är för mycket folk i stan, för jag får panik i trängsel!

Hoppas ni haft en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0