halsfluss?

Hej! Blev ingen skola idag heller men mår i alla fall lite bättre än igår. Tror inte jag har någon feber längre, tror den försvann inatt.. Men halsen däremot är hemsk! Vaknade flera gånger inatt för att jag inte kunde svälja mitt eget saliv och blir det inte bättre så måste jag nog iväg och ta halsprov, kan ju vara så att jag har fått streptokocker eller halsfluss.. Om jag har det så tycker jag synd om Jocke som höll mig sällskap hela dagen igår!

Är så rastlös också, jag hatar att va sjuk! Det finns inget att göra och jag har verkligen inte ork till att plugga men det lutar ju åt att jag får göra de ändå.. Håller på att fixa lite med bloggen också, så får se om det blir något nytt eller inte..

Hoppas ni läsare mår bra iaf! ♥ Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0