ja, det var halsfluss..

Då var det bekräftat, efter två timmar på vårdcentralen så har man fått diagnosen halsfluss.. Så nu blir det att knapra penicillin i tio dagar. Otroligt vad sega dom kan vara på vårdcentralerna, fick gå fram och tillbaka och bli petad i halsen med en pinne minst tre gånger innan dom kunde svara.. Sen trodde dom ju att jag hade körtelfeber men tur som man har så har jag ju redan haft det och man kan inte ha det två gånger. Skönt!

Idag ska jag fortsätta att göra ingenting så börjar jag med pluggandet imorgon istället eftersom jag kommer vara hemma då med. Jag har ju tid på mig i alla fall. Kommer till skolan på fredag i alla fall! Så jag får titta på luciatåget, ja just de TITTA! Jag som skulle varit med och gått, fan..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya gumman!! <3

2009-12-09 @ 17:20:42
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0