juldagen

Godmorgon! Idag är det juldagen och då förstår jag att jag inte är den enda som ska åka iväg och fira jul en gång till.. Jag ska faktiskt åka till mormor i sunne idag och fira lite jul. Igår firade vi ju hemma hos kusinen Marcus på förmiddagen där det var full rulle! Känns som att släkten blir större för varje år även om det bara var på pappas sida. Efter kalle anka och tomten så åkte vi hem till oss igen där morfar, min moster och cindy var och så åt vi lite till och öppnade några mer julklappar.. Senare på kvällen kom Jocke till mig och så bytte vi julklappar och tittade på ice age 3. Riktigt mysig julafton måste jag säga! Bättre än vad jag hade väntat mig! Det är ju bra.

Håller på att göra mig i ordning nu, och idag ska jag faktiskt köra på röda läppar! Inte ofta jag gör det eftersom jag alltid äter upp det, haha. Men idag ska jag se hur länge jag klarar mig ;)

Här är gårdagens outfit och smink iaf:







Det blev lila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0