killerheels!





De här skorna följde med mig hem idag! Älskar dom och de ska ju såklart invigas imorgon på nyår! Halva priset på scorett, sista paret kvar i min storlek! Kan man göra annat än att älska?


sprang ju in en sväng på  bik bok på drottninggatan där det var hela butiken ta 3 för 100:-, och jag och Julia satte fart att leta efter tre plagg och ställde oss i den tusen meter långa kön och fick oss några fynd!

   

Jag och viktoria köpte på oss massor med glitter på panduro också så nu är sminket helt fixat inför imorgon också! Jag måste faktiskt erkänna att det är själva fixningen innan som jag längtar till imorn! Hur resten blir har jag inte en aning om och har heller inga förväntningar, det blir bäst så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0