lillbrorsans stora dag

Idag har det inte varit en vanlig dag i skolan utan idag har vi haft temadag. Tema medmänniska var det och dagen började med att vi fick titta på en film som hette de ofrivilliga , en riktigt tänkvärd film kom vi fram till! Dagen fortsatte sedan med diskussioner och en föreläsning av biskopen Esbjörn som sa mycket intressanta saker, men jag var tyvärr för trött för att kunna ta in det tror jag.

Får ju inte glömma att berätta att min lillebror fyller hela fjorton år idag! Så grattis till han! Har nyss ätit lite tårta med familjen, morfar och farfar. Gott med prinsesstårta på en tisdag liksom. Han fick ju även lite presenter och av mig och syrran fick han en parfym, duschkräm och deo. Vi tyckte att han borde lukta lite gott nu när han fyllt fjortis och allt!

Ska göra mig och Hallberg en tjänst nu också och skriva ner lite frågor inför imorgon. Vi fick ju som uppgift att göra ett reportage om morgondagen då vi ska styla oss som våra stilikoner. Tänkte slänga ihop något på fem frågor eller något, låter det bra Hallis? :D


Kommentarer
Postat av: hallisballis

Åh va snäll du är elinpenis! haha jag hade glömt det igen.. förlåt och tack! <3

2009-12-01 @ 19:59:42
URL: http://vhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0