lucia

Hej! Det var lite tyst från min sida igår men det beror ju på att jag jobbade och det borde ni kanske veta vid det här laget att jag gör på lördagar. Kan ju även berätta att jag kikade in på makeupstore innan jobbet och fick lite belöning efter att jag hade varit på bröllopsmässan hela dagen. Fick ju välja helt själv av alla produkter och det var svårt! Men det blev i alla fall lite nödvändigt. Köpte mig en ny svart ögonskugga och en silver-glittrig eyedust. Sen fick jag även med mig ett rouge och läppglans! Och det var välbehövligt!

Dagen idag kommer gå åt till att plugga.. Har ju psykologiprov och nationellt prov i matte imorn. Känner mig inte så pigg inför det men jag ska få bra på det har jag bestämt! Så därför ska jag inte sitta här och skriva mer utan ta tag i det direkt!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0