luciafirande på skolan

Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan! Var pigg nog och åkte iväg imorse men dum som jag är var jag inte med i luciatåget ändå, jag vet inte vad jag tänkte på igår men klockan kunde jag inte.. Var nog bäst att sitta ner och titta på ändå, för jag hade nog inte orkat stå upp så länge utan att blivit yr, haha. Mina flickor var i alla fall så fina! Och dansen av kisarna tackar man för! Typiskt att de ska hitta på något sånt varje år, lika roligt är det i alla fall varje gång.

Fick skjuts hem av Jocke efter skolan och när vi kom hem la vi oss och sov några timmar. Sen efter det har dagen bara gått ut på att plugga.. Även om jag har varit hemma så har jag inte pluggat ändå, lite synd.

Här får ni lite bilder från luciafirandet i alla fall, håller på att ladda upp filmen när de dansar!




Ska jag satsa på att bli lucia 2010 kanske? ;) haha



söta kisar in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0