nu är det fredagsmys

Hej bloggen! Nu har hela fredagen runnit iväg men det har faktiskt varit en riktigt bra fredag för en gångs skull! Försov mig lite imorse så missade idrotten men jag hann i alla fall dit och prata lite betyg och jag låg ju riktigt bra till! Sen hade vi klassråd i trappen! Ja i trappen! Vi satt hela klassen i en trapp i skolan och så stod Siw nedanför oss och pratade ! Haha, ja Siwan kommer med lite sjuka ideér ibland faktiskt.

Efter lektionen hade vi en fackteckningslektion och sen slutade vi. Gick då på stan för att köpa lite julklappar men jag köpte inte en enda julklapp! Istället köpte jag jättesöta underkläder till mig själv och ett träningslinne.. Får ta det där med julklapparna en annan dag helt enkelt.. Ska lägga in en bild på underkläderna lite senare också!

Ska göra mig lite chips och dipp nu hade jag tänkt och mysa ner i sängen framför tv:n! Har börjat älska det här med myskvällar mer och mer..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0