red lips..

Hej igen nu har jag kommit hem från mormor. Var trevligt att vara där ändå. Man får väl ställa upp för släkten ibland faktiskt, man ska vara glad att dom finns. Fick oss mycket god mat, nämligen mormors goda köttbullar! De enda köttbullarna jag faktiskt tycker är goda! Sen fick vi lite fika och lite julklappar. Fick mest pengar men även en sorts porslinshand som man hänger smycken på, jättecool faktiskt!

Tog nästan dubbelt så lång tid att åka hem också eftersom det var världens snöoväder! Men jag är glad för att vi kom hem oskadda, även om vi kanske bara körde i 50 km/h ibland..

Kvällen blir faktiskt lugn för mig, vet ju att de flesta ska ut idag men jag går emot strömmen och stannar hemma istället och laddar för nyårsafton! Och på tal om nyårsafton så undrar jag hur det blir nu? Ni brudar kan väl skriva till och säga en dag nu i veckan som passar bra för er att träffas och planera och så ? Så får vi lösa allt på något sätt? :) Känner på mig att det kommer bli jättebra..

Dagens :



Läpparna hållde sig faktiskt röda hela dagen..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha! Den är såå otroligt mysig!

2009-12-25 @ 18:46:50
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tisdag eller onsdag funkar bäst för mig. :) PUSS

2009-12-26 @ 13:26:15
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0