skjut mig?

Hej, sitter hemma hos Jocke just nu och fördriver tiden framför datorn medan Jocke, Ivar, Nicke och Andreas spelar fifa. Jag gör vad som helst bara jag slipper titta på när dom spelar.. Tror de flesta tjejer förstår mig och idag känner jag mig lite extra snäll eftersom jag inte är världens kärring utan faktiskt låter dom spela. Jag och gizmo (katten) får väl roa oss bäst vi kan!

Vi tittade ju på film förut också linje 123 kapad, vilket var en jättebra film! Men det värsta var att Andreas hade ju bränt ut den och när det var tio minuter kvar av filmen så slutade den! Hela filmen var alltså inte nerladdad!! Fatta vad arg jag blev! Man kan ju lika gärna sätta ett skott i pannan på mig! Hur värt är det att se en film men inte få se slutet!!

är det någon som har HELA filmen så är jag tacksam!

Nu ska jag se lite gossip girl tänkte jag, hoppas ni har en trevlig lördags kväll! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0