tidig kväll

Hej, nu är rummet städat och klart! Tog lite längre tid än väntat eftersom det dök upp massa andra saker under tiden.

Idag började dagen med prov igen, alltså matte nationella del två. Vilken var mycket lättare än del ett! Kändes faktiskt riktigt bra där ett tag. Förutom provet hade vi bara ergonomi, som kändes väldigt onödigt..

Efter skolan gick jag ju på stan och fixade de sista julklapparna, de till mamma och Jocke. Och det känns som dom kommer bli mycket nöjda båda två! Köpte lite smått till mig själv också och letade lite efter en nyårsklänning och hittade en som jag tyckte va fin till ett riktigt bra pris! Ni får ju bedömma själva efter den dåliga bilden nedan.. (Och Desse, va det inte du som sa att du tyckte jag skulle ha lila?:D)



Ska kila nu jag och lägga mig bredvid Jocke som väntar på mig. För idag har vi bestämt oss att sova tidigt! Ska faktiskt försöka somna innan klockan tio, önska mig lycka till!

Dagens:





En fläta på ena sidan av huvudet och jag måste erkänna att jag blev inspirerad av våran egna lilla JUJJA! :D

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jujja

du passade bra i frisyren sötnos!<3

2009-12-16 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0