tuff måndag!

Hejhej! Jobbigaste måndagen på länge idag kan jag lova! Dagen började men psykologiprov som va skitsvårt!! Men jag körde på taktiken att skriva så luddiga svar som möjligt så att läraren inte vet om det är rätt eller fel.. Den taktiken kör jag alltid på när jag är osäker och det brukar faktiskt fungera. Det värsta var väl att jag knappt fattade vad jag hade skrivit på frågorna..

Dagen fortsatte sen med ett till prov! Och denna gången nationellt prov i matte! Det var ju bara första delen men det var också jättesvårt! Och imorgon är det dags för del två, undrar hur det kommer gå..

Efter proven följde jag med hem till Lina och spelade lite yatzi och myste sen åkte jag iväg till jobbet.


Jobbig dag helt enkelt men jag är fortfarande på bra humör ändå! Ska alldeles strax gå och lägga mig och vila upp mig inför morgondagen.

Sov gott, puss&kram

Kommentarer
Postat av: linis

elin du är så go :D LOVE YOU VERY MUCH!

2009-12-15 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0