alla hjärtans dag

ja idag är det ju alla hjärtans dag , och jag och jocke hade våran dag igår kan man säga. Vi var ju och tittade på seven pounds och jag kan väl säga att den dög , den var lite dryg så jag var tvungen att fråga jocke vad den handlade om i början men i slutet blev den bättre och den var framförallt sorglig ! men jag kan säga att det inte är en film som jag skulle vilja se igen .. när vi åkte hem drog vi förbi henka en sväng och sedan hem .. vaknade med solen i ögonen (!) eftersom mina rullgardiner är borta .. fast det var ett bra knep för att vakna faktiskt ! jocke har nu nyss åkt hem , han ska ju spela .. och jag ska följa med mamma och hämta köksbord och soffa nu , sedan ska jag ner till strandvallen för att titta på matchen !

uppdaterar mer efter den ! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0