bandy

hej igen! har nyss kommit hem från bandyn och slottsbron vann med 11-4 tror jag . och det är som anna sa förut , antingen vinner de med 10 mål eller så förlorar de med 10 mål, det kan aldrig vara jämnt. okej, ibland är det väl det men det är inte ofta. innan matchen så hjälpte jag mamma i lägenheten. Vi körde dit alla skidor och cyklar och sånt och ställde i förrådet och så började jag plocka upp lite kökssaker men blev aldrig klar. Ska nog dit sen efter maten igen och fortsätta hjälpa till. Och jag kan säga att varje gång jag är i lägenheten så känns det bra, det är så mysigt där ! jag älskar de lägenheterna i björkhage för det känns faktiskt som hemma. Det kan ju bero på att jag bodde där under de två första åren av mitt liv. Visst då är man så liten så att man inte minns något tänker väl alla, men jag kommer faktiskt ihåg saker därifrån. Inte exakta saker utan lite småsaker som hur det ser ut och så typ.. Och ikväll så är det ju äntligen spelarmöte för slottsbrons damlag också, vi kände att det var dags för det nu och berätta för alla hur det ligger till och hur mycket framsteg vi har gjort i klubben. för i dagsläget känns det som att det är många frågetecken hos alla i laget, men förhoppningsvis så klaras det upp ikväll. Och jag kan ju berätta för alla att en ny hemsida för föreningen snart är klar ! det är mycket välbehövligt då den andra uppdateras allt för sällan .



måste kila nu, min mat är klar ! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0