bastu

hejsan! kom hem från träningen för en stund sen och även denna gången badade vi bastu vilket var mycket skönt efter att ha sprungit i 11 minusgrader :O måste verkligen säga att alla är så underbara som kommer ner och tränar även om vi inte har någon riktig tränare än och när det är så här kallt ! det är inte många som orkar pallra sig ut och springa då, men ni är guld värda ska ni veta :)

och är det någon mer än jag som har tänkt på att det är fredag den trettonde imorn , och jag har inte haft otur på ett tag så det kanske är dags nu .. jag är inte så vidskeplig och tror på sånt där ändå , eller jo några saker tror jag på, som att gå under en stege eller krossa en spegel .. är det någon mer som är som mej och tror på några sånna saker ? ;)

kvällen blir förhoppningsvis tidig och tyvärr så får jag nog sova ensam .. men som tur är finns ju jocke kvar tills imorgon med , det är lite jobbigt att vänta bara ! hehe .. nej nu får ni ha det så bra ikväll , puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

har du haft någon otur idag då?

2009-02-13 @ 20:42:59
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0