dagsmakeup

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från skolan , och julia , jag skriver ett litet inlägg nu ändå ;) hehe , novellen får vänta ! idag har vi lärt oss hur man sminkar en dagsmakeup , vilket inte var så svårt .. de flesta kunde det redan , och föresten så var typ halva klassen sjuk idag . Vi har bara varit tio stycken , så snacka om att det har varit lugnt ! det är ju pratkvarnarna som är sjuka också , så det är väl inte så konstigt kanske. Efter lunchen började vi med teori om hudens och hårets förändringar , inte så svårt och för våran grupp gick det ganska lätt .. kommer ha prov på det så småningom , och på tal om prov så var det inte så smart av mej att skita i matten igår eftersom vi tydligen har prov på fredag:O men det är ju inte så svårt får jag hoppas. Ska ju egentligen lämna in novellen imorn, men eftersom min novell suger så ska jag skriva en ny och det gick bra att lämna den innan nästa vecka , så skickar den nog på fredag .. förövrigt idag så ska jag träna , är ju lite halvkrasslig med efter gårdagens träning så försvann ju mitt ont i halsen så får hoppas på att snuvan försvinner nu , för jag är helt täppt i hela skallen snart tror jag !

nej men nu ska jag skriva en perfekt novell och käka min underbara choklad som jag älskar ! vi hörs, puss&kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0