dans

hej! det blev ett inlägg nu efter dansen nu ändå och idag var det lika kul som förra gången. Riktigt kul nu när koreografin börjar sätta sig. Men en sak var ganska så jobbig ! Vi gjorde en stor ring och sedan skulle alla en och en dansa hela dansen själv medan alla andra stod och tittade och hejade på. Först när Branca sa det så höll jag på och dö och tänkte " är hon dum i huvet eller?! ". men sen så ändrade jag uppfattning och tänkte, "det är lika jobbigt för alla, och man kan inte göra mer än att göra fel! Och alla gör fel" . det blev faktiskt ganska kul då. Fast det var lite pirrigt när alla tittade, men ingen tittade ju snett eller något utan alla stod och dansade med och klappade. Det är ju så mycket enklare när man har stöd av alla andra i gruppen.

ska snart hoppa in i duschen nu , men först tänkte jag visa er lite bilder från lägenheten som jag kväppte med min usla mobil i helgen. Men det är ju ett litet smakprov i alla fall! och ignorera röran överallt ;)









sov gott , puss&godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är dom :D , scorett ;) <3

2009-02-17 @ 10:57:35
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0