fredag den trettonde

hej, nu har jag precis kommit till skolan. Fick åka bil med linneas pappa idag så vi var väldigt tidiga . Men det gjorde inget , för vi är så duktiga så att vi gick ner till datasalen tidigare och började jobba. Eller ja , jobba och jobba? vi gör inte så mycket egentligen .. Jag har bara två träningsuppgifter och en inlämningsuppgift kvar , sen är hela kursen slut ! fattar ni vad skönt ? fast jag vet inte om det kommer ett slutprov på allt ? det hoppas jag verkligen inte för jag kan inte ett skit kan jag lova er.

Dagen idag är planerad in i minsta detalj faktiskt . För efter skolan så får jag förhopnningsvis åka bil hem med nicke, josse och sofia . Och så ska jag josse och sofia träna lite på gymmet när vi komemr hem, sen ska jag hem och duscha och göra mej iordning och efter det kommer jocke och så ska vi åka in till stan och se på bio. Bokade två biljetter till seven pounds igår! har hört att den är bra, någon som har sett den ? :)

det är ju fredag den trettonde idag också ! och än så länge har det inte hänt något. Eller jo min hals var svullen när jag vaknade men svullnaden har gått ner nu , så jag har inte lika ont längre. Har det hänt något för er ?

puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

filmen är asbra! :D NJUT :D

2009-02-13 @ 13:12:11
Postat av: elin

vad bra ! då valde vi rätt iaf ;)

2009-02-13 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0