frusen

hej ! kom hem från skolan för ett tag sen och satte mej vid min kära dator som vanligt. Ska alldeles strax börja med insändaren som ska vara inlämnade denna veckan. Känns lite bättre nu när jag fick lite feedback från susanne idag på lektionen. Men det värsta är att jag redan nu skulle kunna säga betyget jag får på den, haha. Kan säga er att jag har varit frusen hela dagen och sprungit runt med jackan i skolan. Något som jag vanligtvis inte brukar göra eftersom man faktiskt är inne, och jackan har man ju inte på sig hemma eller ? men idag var det hemskt kallt,.

När jag är klar med insändaren, eller i alla fall kommit en bit på den så ska jag gå till lägenheten för att fixa. Ska diska alla tallrikar och sånt som har legat i tidningspapper, sen ska nog jag och emma montera ihop de sista köksstolarna och sen efter det finns det nog en massa mer att ta tag i. TVÅ DAGAR KVAR TILLS VI FLYTTAR? och det känns inte som att det är på riktigt. Fast jag och emma kommer nog sova hos våra boyfriends ett tag tills det blir lite mer ordning där. Nu ska jag ta tag i insändaren faktiskt...


 
outfiten för idag:
grön polotunika, svart skärp, svarta leggins

 


fast just nu har jag bytt om till lite mer mysigare kläder;)

 

vi hörs senare! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0