jag är död

hejhej! nu har jag nyss fått i mej lite tacos i magen och är mycket mätt och belåten. Och innan det var jag i värmlandsbro och tränade . Idag var vi åtta stycken bara och det var lite dåligt , men med många återbud så kan man ju inte kräva mer . Jag kände däremot inte för att träna idag , och var inte helt hundra i skallen tror jag . Bollarna hamnade lite överallt när jag hade dom , fast det gick ganska så fort och var skönt efter iaf . Sitter just nu och funderar över vad jag ska hitta på ikväll , har fått flera förslag att jag ska hänga med på fest men det orkar jag ärligt talat inte ! visst det skulle vara jättekul men jag är totalt död .. får väl sitta hemma och titta på melodifestivalen kanske ? ska ta och kolla upp vilka som är med idag också ..

usch, känner att det kommer bli en tidig kväll för mej ! uppdaterar senare om jag inte hinner somna innan det förstås ;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: r

ser man på, jag trodde att jag var den enda som bodde i grums på bloggen, haha : P

2009-02-07 @ 22:32:13
URL: http://mydiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0