melodifestivalen

okej, var det någon mer än jag som satt bänkad framför tv:n och tittade på melodifestivalen förut eller? kan ju inte direkt säga att jag tyckte det var så vidare bra.. men det var i alla fall kul att titta på kläderna ! jag gillade alcazars kläder skarpt ! riktigt coola , och det passade dom .. skulle inte direkt vilja sätta på mej det men snyggt på dom och till den låten ! ;)



 den som klädde sig sämst ikväll var absolut caroline af ugglas ! herregud hur såg hon ut och hennes sång var bedrövlig ! och ändå gick hon vidare till andra chansen :S



troschock :O



vi hörs imorn ! för nu ska jag bädda ner mej i sängen och sova ;) godnatt !

curly hair !


Kommentarer
Postat av: felicia

okejokej, ja för det är så svårt att hitta tajta och snygga kjolar tycker jag. hehe. men tack för tipset! ;)

2009-02-08 @ 11:45:20
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0