onsdag

sminkningen förut tog ca två och en halv timme och efter det fick hela klassen sluta . vi fick oss en riktig skön överraskning också , att vi kan vara hemma från skolan imorn ! för några i inredning hade tydligen pratat med raimo och hasse så vi fick strunta i idrotten eftersom vi hade hemarbete i både svenskan och engelskan . Gud vad gott ! så en kort dag idag och ingen skola imorn .. efter skolan idag så åkte jag och emma in till stan och var lite feta på donken , men varför inte liksom ? ibland när man är hungrig så skriker magen efter skräpmat och då måste man lyssna :) haha .. åkte sedan hem och har suttit här sedan dess .. herregud vilken datanörd jag är ! men jag har ju suttit och klickat runt på en massa sidor och fastnat helt enkelt samtidigt som tiden rinner iväg .. jag väntar bara på att vi ska flytta nu ärligt talat , på torsdag om en vecka och en dag ska vi börja flytta och om det går fort så kanske vi sover där då ! hjälp .. jag är lite smått nervös måste jag erkänna. en bra sak med att vi ska flytta är att mamma har lovat att jag ska få beställa kläder ur olika kataloger då ! för nu under flytten har vi haft så mycket så det har inte funnits tid till det . Jag hoppas bara på att alla älskade skor finns kvar tills dess !

nu under kvällen så blir det fotbollsträning som vanligt , och emma är lite sjuk så hon ska inte vara med , så det innebär väl att jag kommer få hålla i träningen :) men det ska väl funka skulle jag tro !

vi hörs kanske senare , eller imorn ;) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att hålla på med smink och styling...önskar man hade mer tid bara! Hoppas du får en bra kväll!

2009-02-11 @ 17:29:54
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Få fler besökare! Hur enkelt som helst!



http://www.viraltrafik.se/?Daniella

2009-02-11 @ 18:11:39
URL: http://www.viraltrafik.se/?Daniella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0