provtapeterna

lägger upp bilder på provtapeterna jag fick med mej hem igår :P och jag tror nästan jag har bestämt mej ! jag ska nog ha det medaljongmönstrade som en fondvägg , sedan ska resten av väggarna ha en metallictapet . och färgen på den tapeten ska vara typ beige , som mönstret är i medaljongen fast hela tapeten är lite glansig. Vilken tapet tycker ni var snyggast ? (vet att de är väldigt ljusa , men kan lova er att de är snyggare i verkligheten . Ljuset blev lite knasigt)

  




eftersom jag tycker om när det är ljust så blir det ljusa tapeter !

Kommentarer
Postat av: frida

asså svårt val! jag tror att den första kommer att "hålla i" sig mer genom åren. Men jag tycker lätt att blommorna var snyggast!

Vem känner du mäst för?

2009-02-01 @ 13:23:49
URL: http://fridajonsson.blogg.se/
Postat av: jennie

jag tycker den som är inte blommor på :P Känns mer som du :)

2009-02-01 @ 13:31:31
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0