så här lever jag







ja så här ser det ut hemma hos oss nu .. ganska så rörigt , men det beror ju på att det är mitt rum som jag bara stökar ner hela tiden. och bananlådorna blir bara fler och fler , men de är behövande nu när vi snart flyttar . igår fick vi lägenheten så nu är den vår . vi skulle alltså kunna flytta in nu om vi vill men eftersom vi måste måla lite och tapetsera så blir det inte än .. och om ni tittar på bilden på mitt rum så ser ni ju att det ser bedrövligt ut och att jag behöver göra något åt det ! så det är mitt lilla projekt idag .. att röja upp i mitt rum så att det går att leva där .. hittade även en rolig film från igår när jesper står och dansar till tenacious d låten , " I'm gonna fuck youuuu"  haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0