skolan

hejsan! nu är det äntligen fredag och snart har vi lov . Förstår ni vad skönt med lov? Igår flyttade vi ju in också och det gick väldigt bra faktiskt, fast det är fortfarande rörigt. Kent har börjat målat mitt och emmas rum och emmas blir troligtvis klart idag och mitt behövdes målas två gånger så det kanske blir klart imorn om jag har tur! Har ganska ont i händerna också efter att ha skruvat ihop stolar till köket och en hylla.. Det blev ingen träning heller för det blev så stressigt och sedan visste vi inte i vilka kartonger alla kläder låg i och så va en del kläder i huset också, så det blir träning idag efter skolan istället som tur är. Sov hos jocke inatt också eftersom det känns som att jag är hemlös , haha. Har ju ingenstans att sova annars eftersom det målas i mitt rum och sängen står i källaren, men jag klagar inte över att sova där :P

ska fortsätta med årets sista uppgift i datakunskapen, eller vänta lite det är den sista uppgiften någonsin eftersom vi inte har någon mer data! det lät skönt, och perfekt att avsluta denna vecka med att veta det. Har matte sen och efter det slutar jag och då är det lov! har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, ska nog hitta på något med jocke kanske :P

vi hörs mer efter skolan istället! puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

Min dag en så länge har varit bra. Fast det kanske beror på att jag vaknade för typ 40 minuter sen´så det har inte hänt så mycket. :) Händer i helgen?

2009-02-21 @ 09:44:47
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0