sommar?

hejhej! hur mår ni? jag mår underbart.. vaknade ju med den bästa bredvid mej och såg även att det var sol ute, så för en sekund eller två så kändes det som att det var sommar , men jag kom ju ganska snabbt på att det låg flera decimeter snö på backen.. Snön kan faktiskt försvinna nu tycker jag!

Som jag berättade igår så va jag med josefin vilket var mycket trevligt, men tyvärr så skulle hon till ålviken på kvällen så då fick jag åka hem, men som tur var så fick jag ett sms av sara och blev bjuden hem till anna för att titta på film och mysa med henne, anna och linnea istället, så då slapp jag bli ensam :P vi tittade på en konstig film som hette typ st trinian eller nåt .. Men jag blir faktiskt inte besviken när det blir sånna filmer eftersom det just nu känns som en tradition att se på knepiga filmer med tjejerna :P hehe,. kan ju även berätta att jag fick min sängram och mitt sängbord igår också , som vi faktiskt lyckades sätta ihop! och det blev riktigt bra.. jag skulle ju egentligen ha visat er en bild , men tyvärr så är det något konstigt med datorn idag så bilder får komma när det funkar istället..

Dagen idag ska spenderas med jocke, fast innan det ska jag till huset för att städa.. Mamma hade tydligen skrivit en lista på saker som jag skulle göra och om jag gissar rätt så är det saker som att dammsuga, skura och torka ur skåp som måste göras.. inte det roligaste, men vi måste ju ut ur huset så att de nya ägarna kan flytta in.

jag hade ju också tänkt mej att slänga in ett litet sminktips, men utan bilderna blir det svårt så ni får vänta ett tag :P



hoppas ni får en bra dag! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0