street

hej ! nu har jag yss kommit hem från streeten och det var mycket roligare än vad jag hade förväntat mej ! vi kom ganska långt på koreografin och i slutet skulle vi dansa i två led mot varandra och typ psyka varann ! haha .. gick inte att koncentrera sig då kan jag lova er .. sitter just nu och käkar lite kvällsmat , och väntar på att jocke ska komma och sova här .. ska bli så mysigt för ni skulle bara veta hur underbart gott jag somnar i hans armar  , det är obeskrivligt ! och ni ska bara veta hur jobbigt det är att gå upp på morgonen också :( men jag tröstar mej då med att om jag går upp så blir det fortare kväll igen ! smart jag ;)

imorn har jag ingen aning om vad vi ska göra i skolan , har ju bara "vanliga" ämnen så .. får ju säkert tillbaka min novell , så det ska bli kul att se vad jag fick på den + att vi får tillbaka matteprovet också ! vi har ju redan idag tjatat på eva och hon har ju i alla fall sagt att alla blev godkända , mycket bra brudar ! :D

nej , ska hoppa in i duschen en snabbis nu ! vi hörs imorn , puss & sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0