älskar mjukisdressen

hejsan! nu har jag nyss kommit hem från stan. Jag, Josse, Sara , Anna och Linnea bestämde ju igår att vi skulle ta oss en tripp in till stan för att se om vi hittade något fint nu när studiebidragret har kommit. Men tyvärr så blev ju Linnea sjuk den stackaren så hon blev hemma, hoppas du kryar på dej tills imorn! Åkte klockan tio och kom hem runt fyra.. Åt mat på mat & muffins också och jag älskar potatisgratäng ! mums vad gott det är .. och som ni kanske minns så sa jag ju till mej själv att inte köpa något , och jag höll det (nästan). Köpte till en början två tröjor på monki, för 20:- vardera :O och det var ingenting ju ! sen precis innan vi skulle åka hem så förälskade jag mej i en mjukisdress från cubus, så då spenderade jag ytterligare 400 :-, men skitsamma! lägger in några bilder så ni får se hur kläderna såg ut ;)



anna hittade en supersnygg mössa på MQ, men tyvärr så köpte hon den inte ;) haha



två t-shirtar från monki, 20:- styck! med urringning i ryggen, skitsnyggt!



min mysiga gula mjukisdress från cubus! (med tillhörande byxor)


ska snart åka till josse med anna och sedan runt sju möta upp sara och titta på hockey. Ingen aning om vilka lag som spelar. Grums vet jag i alla fall.. Sen efter det ska vi hem till anna eller josse för att ha filmkväll. Sara har nämligen bränt ut twilight som vi ska titta på, äntligen säger jag bara ! har velat sett den filmen länge men aldrig fått tummen ur ... morgondagen blir troligtvis fullspäckad den med, ska kanske till ikea med mamma (än en gång). Sen blir det ju träning med herrlaget och efter det fest med brudarna ;)

kan ju även passa på att berätta att vi har våran första träningsmatch på söndag också, men tyvärr inte på grus mot kil utan i v-bro mot kila istället, önska oss lycka till nu ! ;)

måste kila nu, puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

Jätte billigt med bara 20:- st.! :) Bra kap! :D händer idag?

2009-02-28 @ 09:25:34
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0