vårkänslor

hej! har precis kommit hem efter en promenad med mamma ute i det fina vädret! underbart var det kan jag lova.. riktiga vårkänslor fick man, haha. Gick ju förbi öna beach där en massa folk var och hade fisketävling, det såg riktigt mysigt ut faktiskt! kom på att jag måste testa att pimpla någon gång, har ju aldrig gjort det faktiskt .. ska alldeles strax äta mat och efter det blir det träning i värmlandsbro (som vanligt). Och efter träningen blir det hem och skynda sig att göra sig i ordning och sedan bege sig till grums för lite party! ska försöka ta med kamera om jag kommer ihåg och så uppdaterar jag mer imorn!



Efter promenaden, i en fleecetröja och dunväst. Perfekt outfit för vårpromenader ;)



hoppas ni får en trevlig lördag! och passa på att gå ut i det fina vädret ;) puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

Okej det låter roligt med fest! :) Idag ska jag in till stan och vara med min kompis och följa med när hon ska klippa sig! Jag har med fått vårkänslor! Det är så häääääärligt! :D

2009-03-02 @ 07:24:56
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0