aldrig nöjd ..

nu har jag gjort klart diagnosen i matten och hade alla rätt :) det var inte så svårt , utan ganska enkla tal :P har även läst igenom manuset och jag är helt förvirrad eftersom pjäsen jag läser är en musikal så är det en massa sångtexter i manuset och alla dialoger rimmar :S blev inte så mycket med skissandet heller .. jag har en bild i huvudet men det är så jäkla svårt att skissa ner bilden :S får nog sätta mej med det ikväll istället :)

jocke ringde till mej nyss och när han kommer hem så blir det att åka upp till henka och klippa honom :P får se hur det går .. sen klockan sex så ska jag ner till strandvallen tror jag för att vara med på ett möte med SISU :P och imorn ska jag in till stan och gå på stan lite med josse , sen ska vi fika med anna och sara och på kvällen blir det gymmet för min och josefins del ;)

-

föresten , ni ser nog att jag har ändrat designen igen :O men nu har jag faktiskt fått en idé , men jag kan tyvärr inte testa den idag skulle jag tro :/ får kanske försöka med det imorn .. fast funkar inte designen då , så lämnar jag nog över uppgiften till jessica ;)


nej nu ska jag sätta på mej lite kläder och fixa mej lite :P

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0