alltid fel kö !

visst är det så att när man har två köer att välja mellan som nästan är lika långa , så lyckas man alltid ställa sig i fel kö :O idag ställde jag mej verkligen i fel kö kan jag lova er , det tog en timme att betala ! jag var inne på åhléns och skulle köpa två saxar och när jag drar kortet så hänger sig deras kassaautomat och pengar dras från mitt kort , men det pengarna hade inte kommit till åhléns :S så jag fick springa iväg och ta ett kontoutdrag och bevisa att det verkligen hade dragits pengar från mitt kort eftersom de inte trodde att det hade gjort det , så när jag kommer tillbaka så blir dom förvånade och ringer till banken och frågar om det har kommit in pengar i kassan även om det inte hade visat det , men det hade det ju inte :O så jag får stå och vänta jättelänge , och sedan får jag springa bort till swedbank och ställa mej i kö där och få hjälp .. och de sa bara okej , då tar vi bort reservationen och så får du pengarna tillbaka :S va ? fattade ingenting , men jag fick iaf pengarna ! sen fick jag än en gång springa till åhléns och denna gången funkade det ! det tog alltså en timme att betala de där jävla saxarna ! och jag blev så förbannad för expediterna verkade inte erkänna att det hade dragits pengar från mitt kort , så jag trodde jag skulle få gå där ifrån utan saxar och utan pengar :O men så blev det inte .. tänk hur det kan gå när man ställer dig i fel kö :O och det är alltid jag som lyckas ha sån otur ! :@ min dag var nästan förstörd där ett tag , men nu är jag på bättre humör ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0