är jag frisk ? :)

hejhej ! :) nyss kommit hem från träningen , eller ja det var väl ett tag sen men har suttit och tjatat bort tiden så det känns som att jag kom hem nyss :P träningen var mycket skön , ett riktigt löppass med intervaller i de brantaste backarna vi kunde hitta + styrka på det ;) ful som jag är så springer jag runt och tänker på en massa konstiga saker , (som ni absolut inte vill höra!) det är så konstigt så att jag undrar om jag inte är riktigt frisk ibland :S haha, det kändes också som att jag sprang utan byxor där ett tag så var tvungen att kolla lite extra om jag hade glömt dom ;) men dom satt på sin plats , som tur var ..

imorn börjar jag 9.10 med data :P underbart att få träffa sötrolf igen :D nooot .. sitta där i dryga två timmar och ha data , fast lyckligtvis är vi redan klara med datakursen i mars så efter det har vi bara en mattelektion på fredagar ! längtar till mars , hihi ..

nej dags för sängen snart skulle jag tro ;) eller så säger jag faktiskt bara :P stänger av datorn och går och borstar tänderna och tvättar mej och så , men sover gör jag inte på en och en halv timme ändå skulle jag tippa på :P det är så mycket jag ska fixa men jag vet inte vad egentligen ? typ väljer kläder för morgondagen ? :S nej jag ska faktiskt försöka komma i säng tidigare ikväll ! sov underbart inatt och kommer troligtvis sova lika gott inatt :)



puss&godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0