besatt av smink ;)

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från gymmet och jag är helt död i armarna ;) tränade nästan två timmar idag, vilket var mycket skönt ! var ju även i stan förut och fikade med anna och sara och det var mycket mysigt ;) pratade om planer inför helgen och så , och jag är så sugen på fest ska ni veta ! ;D hoppas det blir något .. handlade även lite kläder , fyndade till exempel två saker från gina som bara kostade 49:- !! en skitsnygg leopardklänning och en lila spetströja vare  det ;) köpte även lite välbehövligt smink också .. haha , skrattar lite åt mej själv för varje gång jag går in i en sminkaffär eller går förbi en sminkhylla så stannar jag och testar alla olika produkter , även produkter som jag redan provat på affärerna innan ;) jag skulle nog kunna uppehålla mej ett helt dygn i en sminkaffär ;) provade även en lip plumber som kostede typ 400 kronor och det stod att det skulle göra läpparna fylligare på 10 minuter och efter ca 24 gånger skulle de även bli fylligare naturligt , och jag var snabbt framme och testade :D och vet ni vad ? när jag går in i nästa affär och tittar mej i spegeln så såg jag redan resultat :O fylligare läppar hade jag absolut ! och så var linjerna utslätade så läpparna var perfekta ;) så jag kilade snabbt in och köpte en lip plumber , fast av ett billigare märke ;) får se om den kanske är lika bra , jag är ju inte ett så stort fan av läppglans egentligen eftersom det kletar och håret fastnar i det , men nu var jag bara tvungen att köpa det ! :D bilder på det jag köpte i stan idag kommer en annan dag , för just nu har jag inte tid ;) har kanske inte tid imorgon heller för direkt efter skolan ska jag till jocke , och sedan efter det har jag träning P

haha , min skolvecka börjar ju imorn ! ;) skönt att komma igång faktiskt , men jag hoppas verkligen inte att vi ska jobba med manuset imorn för det har gått åt helvete ! är det någon annan i klassen som känner som jag ? :S



vi hörs imorn  ! ;) puss&godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du>.< har världens ångest för alla skolarbeten! NOVELLEN!!!!!!!! aah. imorn tänker ja vi ska jobba med bas-makeup eftersom vi har prov på de till måndan;)

2009-01-20 @ 21:10:06
Postat av: LINAAAAA

vafan lina var det ;) haha

2009-01-20 @ 21:10:52
Postat av: Anonym

vart ska du festa i helgen? : )

2009-01-20 @ 23:03:22
Postat av: caroline

vilken fin header, jättefina ögon! :)

2009-01-21 @ 21:39:28
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: SARA HJ

gud vad fin blogg du har ! :)

2009-01-21 @ 21:40:04
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0